0item(s)

Er zitten geen producten in je winkelwagen

Retourzenden

Voorwaarden retourneren
Tot 14 dagen na het ontvangen van een bestelling heb je recht op bedenktijd. Tijdens deze periode heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden.Je kunt een overeenkomst ontbinden door binnen 14 dagen na ontvangst van het laatst geleverde product op de order schriftelijk of telefonisch aan the House of Music kenbaar te maken dat je een of meerdere producten uit de betreffende order wilt retourneren. Je kunt je retourmelding doorgeven tijdens onze openingstijden op 078-6390840 of via mail via info@thehouseofmusic.nl Binnen 14 dagen na dit telefonische of schriftelijk contact met the House of Music, dien je het/de betreffende product(en) retour te zenden naar the House of Music op onderstaand adres.

Uitzonderingen Retourneren:
Gehoorbescherming, verzegelde snarensets, onderhoudsmiddelen, software, bladmuziek en lesboeken kunnen niet retour worden genomen. Schade, slijtage en gebruikssporen: Aantoonbare schade en/of slijtage zal volgens de wettelijke bepalingen worden verrekend met het terug te storten bedrag.

Schade, slijtage en gebruikssporen:
Aantoonbare schade en/of slijtage zal volgens de wettelijke bepalingen worden verrekend met het terug te storten bedrag. 

Retourzenden:
Je kunt ervoor kiezen je bestelling zelf naar ons retour te zenden of ze door ons te laten afhalen, bij kleine pakketten is het voordeliger om ze zelf terug te sturen. Zorg ervoor dat het pakket goed verpakt is om schade te voorkomen. De kosten voor retourzenden zijn zoals wettelijk bepaald voor de koper tenzij ander overeengekomen.

Terugbetaling:
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen zullen wij na beoordeling binnen 8 dagen het betaalde bedrag terugstorten.


Retouradres:
the House of Music B.V.
Visstraat 1 3311 KX Dordrecht

Service en garantie.

Garantietermijn.
Op alle artikelen geven wij minimaal 1 jaar fabrieksgarantie maar in de meeste gevallen is dit zelfs 3 jaar, de geldende garantietermijn staat bij ieder artikel vermeld. Onder de fabrieksgarantie vallen fabricagefouten en evt. constructiefouten. Gebruiksschade of schade door vallen of stoten vallen niet onder garantie. Om aanspraak te maken op de garantie is het belangrijk om het aankoopbewijs goed te bewaren, zonder aankoopbewijs kan er geen aanspraak worden gemaakt op garantie.

Mijn aankoop is binnen de garantietermijn defect gegaan, wat nu?
Om zo snel mogelijk het defecte artikelen weer in orde te maken kun je het beste even contact met ons opnemen via 078-6390840 of via email info@thehouseofmusic.nl. Zorg ervoor dat je het aankoopbewijs in de buurt hebt, zo kunnen wij makkelijker zoeken in ons systeem en de klacht het snelste afhandelen.

Mijn aankoop is buiten de garantietermijn defect gegaan.
Ook buiten de garantie zullen wij alles in het werk stellen om de klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen, het is dus altijd raadzaam om even bij ons te informeren naar de mogelijkheden. Je kunt dit doen op nummer 078-6390840 of via info@thehouseofmusic.nl

Wat doe ik met mijn defecte aankoop?
Om het defecte artikel te kunnen repareren of om te ruilen is het belangrijk dat wij het artikel z.s.m. in ons bezit hebben. Je kunt het artikel bij ons in de winkel brengen of naar ons toe sturen, let wel op dat je het artikel degelijk verpakt in geval van verzending om transportschade te voorkomen. Het is ook mogelijk om het defecte product door ons te laten afhalen, hier zijn echter wel kosten aan verbonden die niet onder de garantie vallen. Wil je een product laten afhalen neem dan even contact met ons op en wij zorgen ervoor dat het in orde komt.

© 2017 the House of Music B.V.  Visstraat 1 | 3311 KX | Dordrecht Centrum | telefoon 078-6390840 | info@thehouseofmusic.nl