0item(s)

Er zitten geen producten in je winkelwagen

Garantietermijn.
Op alle artikelen geven wij minimaal 1 jaar fabrieksgarantie maar in de meeste gevallen is dit zelfs 3 jaar, de geldende garantietermijn staat bij ieder artikel vermeld. Onder de fabrieksgarantie vallen fabricagefouten en evt. constructiefouten. Gebruiksschade of schade door vallen of stoten vallen niet onder garantie. Om aanspraak te maken op de garantie is het belangrijk om het aankoopbewijs goed te bewaren, zonder aankoopbewijs kan er geen aanspraak worden gemaakt op garantie.

Mijn aankoop is binnen de garantietermijn defect gegaan, wat nu?
Om zo snel mogelijk het defecte artikelen weer in orde te maken kun je het beste even contact met ons opnemen via 078-6390840 of via email garantie@thehouseofmusic.nl. Zorg ervoor dat je het aankoopbewijs in de buurt hebt, zo kunnen wij makkelijker zoeken in ons systeem en de klacht het snelste afhandelen.

Mijn aankoop is buiten de garantietermijn defect gegaan.
Ook buiten de garantie zullen wij alles in het werk stellen om de klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen, het is dus altijd raadzaam om even bij ons te informeren naar de mogelijkheden. Je kunt dit doen op nummer 078-6390840 of via garantie@thehouseofmusic.nl

Wat doe ik met mijn defecte aankoop?
Om het defecte artikel te kunnen repareren of om te ruilen is het belangrijk dat wij het artikel z.s.m. in ons bezit hebben. Je kunt het artikel bij ons in de winkel brengen of naar ons toe sturen, let wel op dat je het artikel degelijk verpakt in geval van verzending om transportschade te voorkomen. Het is ook mogelijk om het defecte product door ons te laten afhalen, hier zijn echter wel kosten aan verbonden die niet onder de garantie vallen. Wil je een product laten afhalen neem dan even contact met ons op en wij zorgen ervoor dat het in orde komt.

© 2017 the House of Music B.V.  Visstraat 1 | 3311 KX | Dordrecht Centrum | telefoon 078-6390840 | garantie@thehouseofmusic.nl